Jak kupować i płacić

JAK KUPOWAĆ
Dokonywanie zakupów w naszym sklepie internetowym jest proste, wygodne i bezpieczne.
W Internecie zawsze czekają na Ciebie atrakcyjne promocje. Zakupioną odzież możesz zwrócić bez podawania przyczyny. W każdej chwili możesz sprawdzić zawartość koszyka lub przerwać zakupy.

Jak kupować

JAK KUPOWAĆ
Aby obejrzeć dostępne aktualnie towary, wejdź do odpowiedniego działu w sklepie. Aby powiększyć interesujące cię zdjęcie i zobaczyć opis ubrania, po prostu kliknij w nie. W ten sam sposób możesz powiększyć wszystkie dodatkowe zdjęcia i dokładnie obejrzeć detale. Decydując się na zakup, wybierz rozmiar (pomoże Ci „Tabela rozmiarów”) i ilość zamawianych artykułów a następnie wciśnij przycisk „Do koszyka”. W każdej chwili możesz sprawdzić zawartość koszyka, dokonać zmian lub przerwać dokonywanie zakupów. Do koszyka wkładać możesz produkty z różnych działów sklepu, dotrą one do Ciebie w jednej paczce. Kiedy w twoim koszyku znajdą się wszystkie rzeczy jakich potrzebujesz, kliknij w pole „Twój koszyk”, wypełnij formularz zamówieniowy, zaznacz „Zapoznałem się z cechami produktu” i wciśnij przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie wyboru odpowiedniego rozmiaru, skontaktuj się
z naszym doradcą pod numerem telefonu 089 524 02 45 lub mailowo na adres sklep@rockyrabbit.pl. Zawsze służymy fachową pomocą i pomożemy wybrać najlepszy rozmiar, co pozwoli uniknąć zwrotu towaru.

Jak płacić

JAK PŁACIĆ
Do wyboru masz kilka form płatności: przedpłata systemem PayU, PayPal lub bezpośrednia wpłata na nasze konto bankowe. W takim wypadku prosimy o podanie w tytule płatności imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia. (Dane te są niezbędne. Brak ich spowoduje wydłużenie czasu realizacji Twojego zamówienia, lub nie zrealizowanie tego zamówienia.) Dane do przelewu:

PHU Happy Przemysław Bielski, ul. Tęczowa 9a, 10-764 Olsztyn
Bank: ING Bank Śląski
Nr konta: 73 1050 1764 1000 0090 3043 8684

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów Inpost i kuriera.
W pierwszym przypadku koszt wysyłki wynosi 5zł (przesyłka ekonomiczna), 13zł (Pocztex Kurier48), 11 zł Paczkomaty Inpost , natomiast w przypadku przesyłki kurierskiej 14zł;
Możliwy jest odbiór zamówienia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Dotyczy to tylko wcześniej opłaconych zamówień (PayU, PayPal/przelew na konto). Koszt dostawy do sklepu stacjonarnego wynosi 0 zł.
Zamówienia na sumę większą niż 200 zł. realizujemy na koszt Rocky Rabbit (dotyczy wysyłki Pocztą Polską – przesyłka ekonomiczna). O przyjęciu zamówienia do realizacji informujemy mailem. Po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy kolejnego maila z informacją o dacie wysyłki. W przypadku, gdy nie otrzymasz przesyłki w ciągu 5 dni od daty wysyłki, skontaktuj się z nami, pomożemy Ci zlokalizować paczkę.

Zamówienia zagraniczne


  

ZAMÓWIENIA ZAGRANICZNE
Zamówienia zagraniczne realizujemy po uprzednim dokonaniu wpłaty przez klienta na nasze konto bankowe. Koszty przesyłek są wyższe niż na terenie Polski, wynoszą ok. 20 euro w zależności od kraju i są doliczane do wartości zamówienia.

Zwroty i wymiany


ZWROTY I WYMIANY

Dla Twojej wygody umożliwiamy dwie metody zwrotu towaru:
- zwrot w jednym ze sklepów stacjonarnych Happymum w Polsce ( lista salonów dostępna tutaj ),
- zwrot drogą wysyłkową.
Zakupione rzeczy (oprócz bielizny) można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Zwracany towar nie może być używany, uszkodzony i musi zawierać metkę. Należy do niego dołączyć rachunek. Prosimy również o podanie numeru konta, na które mają zostać przelane pieniądze. Koszt odesłania paczki to ok. 5 zł. W przypadku, gdy zwrot gotówki następuje za pośrednictwem przekazu pocztowego, kwota zwrotu zostaje pomniejszona o koszt przekazu.
Aby wymienić ubranie na inny rozmiar, należy złożyć nowe zamówienie.

Dane osobowe

DANE OSOBOWE
Wysyłając swoje dane osobowe wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie w celach marketingowych przez PHU HAPPY PRZEMYSŁAW BIELSKI 10-764 Olsztyn, ul. Tęczowa 9a.