FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania:

1. Jaki jest termin realizacji zamówień?

Zamówienia według naszego regulaminu realizujemy w terminie od 3 do 7 dni roboczych.

Staramy się je realizować najszybciej, jak tylko jest to możliwe. Termin jest uzależniony od dostępności towaru w magazynie i od ilości złożonych zamówień.

2. Co należy zrobić gdy nie dostałam mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia?

W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z doradcą sklepu internetowego.

3. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Towar wyświetlony na stronie jest dostępny w magazynie lub będzie dostępny w regulaminowym terminie realizacji zamówienia. Pozycje możliwe do zamówienia wyświetlają się na pasku wyboru pod opisem konkretnego produktu (kolor i rozmiar). W przypadku modeli przecenionych dodatkowo na zdjęciu danego produktu wyświetlają się dostępne rozmiary.

4. Jaki jest koszt dostawy?

 

Przedpłata

Pobranie

Czas dostawy

 

Poczta Polska

poniżej 200 zł płatne 5 zł

poniżej 200 zł płatne 10 zł

ok. 2-3 dni robocze

Powyżej 200 zł płatne 0 zł

powyżej 200 zł płatne 5 zł

 

Pocztex Kurier 48

 

poniżej 500 zł płatne 13 zł

poniżej 500 zł płatne 18 zł

ok. 1-2 dni robocze

powyżej 500 zł płatne 0 zł

powyżej 500 zł płatne 5 zł

Kurier

 

poniżej 500 zł płatne 14 zł

poniżej 500 zł płatne 19 zł

99% przesyłek doręczanych jest na następny dzień roboczy

powyżej 500 zł płatne 0 zł

powyżej 500zł płatne 5 zł

 

Paczkomaty InPost

poniżej 500 zł płatne 11 zł

-

 

90% przesyłek można odebrać już w 24h od nadania

powyżej 500 zł płatne 0 zł

-

 

Odbiór w sklepie stacjonarnym

Happymum

 

0 zł

-

od 3 do 7 dni roboczych

0 zł

-

 

Realizujemy również wysyłki za granicę. Koszty wyliczamy indywidualnie w zależności od adresu.
W celu zapoznania się z indywidualnym kosztem wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

5. Czy zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie firmy?

Zamówienie można odebrać osobiście, po wcześniejszym ustaleniu tego z pracownikiem sklepu on-line w siedzibie firmy Rocky Rabbit (prosimy o umieszczenie takiej informacji w uwagach zamówienia). Towar musi zostać opłacony gotówka przy odbiorze. Po przygotowaniu zamówienia otrzymacie Państwo informację telefoniczną o możliwości jego odbioru.

Odbioru można dokonać pod adresem:

Rocky Rabbit

ul. Prof. Aleksandra Martyniaka 25

10-763Olsztyn

6. Czy zamówienie można odebrać w sklepie stacjonarnym?

Tak, jednak jest to możliwe tylko w momencie wcześniejszego opłacenia zamówienia (PayU/PayPal/przelew na konto). W momencie składania zamówienia, jako sposób dostawy należy wybrać „Odbiór w sklepie” i następnie wskazać nasz salon firmowy, w którym chcesz odebrać swoje zamówienie. Czas dostawy do sklepów stacjonarnych wynosi od 3 do 7 dni roboczych.

7. Jak można zapłacić za zamówienie?

Do wyboru mamy kilka form płatności:

  • Zapłata przy odbiorze (pobranie) - za zamówienie zapłacisz w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera.
  • Przedpłata systemem PayU - przelewy elektroniczne z większości polskich banków oraz płatności kartami kredytowymi (natychmiastowa realizacja płatności)
  • Przedpłata systemem PayPal - płatności zagraniczne lub na wskazany adres mailowy (dla użytkowników posiadających konto na Paypal)
  • Wpłata na nasze konto bankowe - prosimy o podanie w tytule płatności imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia. Dane te są niezbędne do szybkiego zaksięgowania płatności.

Brak danych może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia.

 

Dane do przelewu:

PHU Happy Przemysław Bielski, ul. Tęczowa 9a, 10-764 Olsztyn

Bank: ING Bank Śląski

Nr konta: 73 1050 1764 1000 0090 3043 8684

8. Co zrobić jeśli została wybrana płatność on-line i pojawił się błąd?

W takim przypadku należy dokonać przelewu bezpośrednio na konto

PHU Happy Przemysław Bielski, ul. Tęczowa 9a, 10-764 Olsztyn

Bank: ING Bank Śląski

Nr konta: 73 1050 1764 1000 0090 3043 8684

Jeśli nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia wówczas należy upewnić się telefonicznie bądź mailowo czy zostało ono zapisane w systemie.

9. Co wpisać w tytule przelewu?

W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko oraz numer zamówienie który zostanie wysłany wraz z mailem potwierdzającym złożenie zamówienia.

10. Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Zamówienia są dostarczane w dni robocze od poniedziałku do piątku.

11. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora. Kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą. Zawsze ma podany numer telefon z Państwa formularza zamówienia.

12. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?

Kurier powinien skontaktować się w pierwszej próbie dostawy i ustalić nowy termin. Jeśli przy drugiej próbie towar nie zostanie odebrany naliczana jest opłata za nieskuteczną próbę doręczenia. Każda kolejna próba dostarczenia również wiąże się z dodatkowymi opłatami. W przypadku nie odebrania paczki klient jest zobowiązany do opłacenia kosztów przesyłki oraz jej zwrotu. Podsumowując najpóźniej przy drugiej próbie doręczenia towar powinien być odebrany.

 

13. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Tak, zakupione produkty podlegają wymianie.

W przesyłce znajduje się faktura i dokument zwrotu, który należy wypełnić i odesłać na wskazany adres. Dodatkowo można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który jest do pobrania
w regulaminie. Zwrot pieniędzy przekazujemy zgodnie z procedurą zwrotu.

Niezależnie należy złożyć nowe zamówienie, które zostanie zrealizowane w standardowym trybie.

14. Czy mogę wymienić towar zakupiony w sklepie internetowym w Państwa sklepie stacjonarnym?

Nie, niestety nie ma takiej możliwości.

15. Ile jest czasu na zwrot zamówienia i na jaki adres można odesłać zwracany towar?

Gwarantujemy Państwu prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru. Odstąpić od umowy można w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar nie spełniający Państwa oczekiwań należy odesłać na własny koszt. Do paczki proszę dołączyć podpisaną fakturę oraz wypełniony formularz zwrotu. Można w tym celu posłużyć się wzorem dostępnym tutaj.(link do formularza zwrotu wymiany).

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, być zdekompletowane, muszą też mieć oryginalne metki. Przesyłka ze zwrotem powinna zawierać również prezenty/gratisy, jeśli były one dołożone do zamówienia.

Towar należy odesłać na adres:

Rocky Rabbit

sklep internetowy

ul. Przemysłowa 2

11-034 Stawiguda

16. Czy można dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym w sklepie stacjonarnym?

Tak. Towar zakupiony w sklepie internetowym można zwrócić, w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, w jednym ze sklepów stacjonarnych Happymum ( lista salonów dostępna tutaj). Zapakuj towar nie spełniający Twoich oczekiwań.Do paczki dołącz podpisaną fakturę oraz wypełniony formularz zwrotu (można w tym celu posłużyć się wzorem dostępnym tutaj) i przynieś go do wybranego sklepu Happymum. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, być zdekompletowane, muszą też mieć oryginalne metki. Przesyłka ze zwrotem powinna zawierać również prezenty/gratisy, jeśli były one dołożone do zamówienia. Zwrotu należności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Ciebie od umowy sprzedaży.

 

17. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

W przypadku płatności przy odbiorze oraz przelewem tradycyjnym pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego wykonany był przelew. W przypadku zapłaty on-line kartą kredytową, pieniądze zwracane są na konto karty kredytowej.